Απο που μας παρακολουθουν

Το κλάμα μου δεν θα στερέψει ποτέ για τον Αστυνομικό -Σωτήρα του παιδιού μου

Άλλοι ληστεύουν τις περιουσίες του κόσμου κι ο Λαζόπουλος τους αποκάλει "παιδιά που διεκδικούν" κι άλλοι κυνηγούν αυτούς που ληστεύουν κι ο Λαζόπουλος..ουτε καν τους αναφέρει..αλλά συνεχίζει το "γλέντι" στην εκπομπή του..!! Δυο νέοι την Τρίτη χάθηκαν, γιατί ήθελαν να συλλάβουν όχι κάποιον που εγκλημάτισε στην οικογένειά τους...
αλλά σε έναν άγνωστο πολίτη..! Άραγε αυτό είναι κάτι που έχει την δύναμη να το κάνει ο καθένας?
Προσωπικά με είχαν βοηθήσει όταν η κόρη μου είχε πάθει τροφική δηλητηρίαση και σχεδόν ανάισθητη την πηγαινα στο νοσοκομείο και ζητησα την βοηθειά τους για να ξεφύγω από την κίνηση..!! Με πήγαν συνοδεία μέσα σε 3 λεπτά..!! Ο ένας αστυνομικός τότε, ήταν ο Σκυλογιάννης Γιωργος..!! Απο χθες που είδα την φωτογραφία δεν σταματάω να κλαίω τον Σωτήρα του παιδιού μου..!!
Πως να βοηθήσω αυτην την μάνα?? Το μονο που μπορώ να κάνω είναι να πάω στην κηδεία του παιδιού της και να γνωρίσω την μητέρα του από κοντά, να ευχαριστησω την ίδια για το παληκάρι που ανέθρεψε και να της εξηγήσω την απόφαση που πήρα με τον άντρα μου..!!
Γιώργος, θα είναι το όνομα του παιδιού που θα φέρω στον κόσμο σε 5 μήνες..!!
Γιώργο μου, αγόρι μου, εύχομαι να αναπαυθεί η ψυχούλα σου..!! Και του συναδέρφου σου..!!
Η κόρη μου θα σε ευγομωνεί για πάντα..!! Και ο γιος μου που θα γεννηθεί σε λίγους μήνες, θα μάθει όταν μεγαλώσει πως πήρε το όνομά σου..!!
Σ ευχαριστώ που έχω την κορούλα μου δίπλα μου αυτην την στιγμή..!!
Δεν θα σταματησω να κλαίω ποτέ για σένα..!

πηγή  
tro-ma-ktiko

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More